Achter Petit&Jolie zit ….

Ik, Esther, heb Petit&Jolie in 2012 opgericht. Na jaren werkzaam te zijn in de voedingsmiddelenindustrie heb ik mijn baan opgezegd en heb ik Petit&Jolie opgericht.

Mijn kinderen waren destijds 3 en 1 jaar oud. Het ouderschap heeft mij veranderd. Het heeft mijn prioriteiten veranderd. Ik ging mij meer bezig houden met nu en later. Want dat later, die toekomst is voor mijn kinderen. Alles wat we nu doen heeft invloed op dat later. Tegenwoordig zien we genoeg voorbeelden van welke effecten het handelen van de mens op de natuur heeft.

Natuurlijk kon ik op verschillende manieren een bijdrage gaan leveren op een duurzamere levenswijze, maar ik heb gekozen voor het opzetten van 100% natuurlijke verzorgingsproducten voor baby’s en kinderen. Waarom?

Met de komst van onze kinderen, merkte wij al snel dat de kinderen aan het eind van de dag echt moesten af draaien, even alle indrukken verwerken en dan pas rustig konden slapen. Om die rust te krijgen, was het tijd nemen heel belangrijk. Gewoon even rustig in bad, op hun manier hun verhaal laten vertellen, boekje lezen, wellicht een massage en dan naar bed.

Ik genoot van die momenten. Maar merkte ook snel dat de producten die ik wenste te gebruiken niet makkelijk voor handen waren. Gevolg, ik ben ze zelf gaan ontwikkelen samen met een laboratorium, die ook geloofde in mijn visie.

Een visie om mooie, huidvriendelijke en natuurlijke verzorgingsproducten te ontwikkelen voor de rust momentjes. Voor de allerkleinste maar zeker ook voor de oudere kinderen. Tijd en aandacht hebben voor elkaar. Ontspannen. Het is zo goed voor ons.

Daarbij vind ik het belangrijk om inzicht te geven en eerlijk te zijn over de gehele keten. Waar komen de verpakkingen vandaan? Waarom hebben wij gekozen voor deze verpakkingen en ingrediënten? Etc. De ervaringen in mijn vorige banen heeft mijn doen inzien dat dit niet normaal is, wat natuurlijk heel raar is.

Dus heb je vragen over mij, de producten, de keten, de verpakkingen, noem het maar op. Mail ze of vul het contact formulier in, ik beantwoord ze graag. Uiteindelijk worden op die manier de producten alleen maar beter.

Uiteindelijk is het doel om iedereen zorgeloos te kunnen laten genieten, ook al zijn het kleine momentjes. Ze zijn goud waard.

Liefs,

Esther